A FOLÁT SM-ben gyógyhatású

Kedves SM-es sorstársaim! Az sgforum utódja itt indul újra. Két célt is szolgál: virtuális újság, amelyben az érdekes, jó és fontos tudnivalók, új eredmények jelennek meg. Nem utolsósorban azonban fórum nektek. Írjatok, kérdezzetek, beszélgessetek, mondjátok el a véleményeteket!
Totem58
Adminisztrátor
Hozzászólások: 675
Csatlakozott: 2016.09.22. 18:11
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

A FOLÁT SM-ben gyógyhatású

HozzászólásSzerző: Totem58 » 2022.06.03. 16:08

(Komoly állapotjavításra képes SM-ben a fotát, amit a szintetikus formája, a folsav közömbösíteni képes, ezért keressétek a folátot. de kerüljétek a folsavat - sajnos, sok mindent azzal dúsítanak. FIGYELEM, NE SZEDJ FOLÁTOT, mert előfordulhat, hogy rosszabbul leszel, mint bármikor! DE SOK FOLÁTTARTALMÚ ÉTELT fogyassz, azzal nem zavarod meg a szervezetedet! - Ildikó)

A FOLÁT 11 ISMERT ÉS KEVÉSBÉ ISMERT EGÉSZSÉGÜGYI ELŐNYE

Hogy mi mindenhez kell a szervezetünknek a folát? Mindenképpen érdemes egy pillantást vetni, hogy mit tud ma erről a tudomány, még ha hosszú is a lista. Nos, a folát csökkenti a szívbetegségek kockázatát, segíti az agy egészséges működését, hangulatjavító és depresszió-megelőző hatása is van, lassítja az öregedést, elősegíti az egészséges terhességet és a magzati fejlődést, csökkenti a rák kialakulásának kockázatát, karbantartja a májat, kiemelkedően jótékony a hatása vesekárosodás esetén, segít megőrizni a csontok egészségét, erősíti az immunrendszert és fokozza a termékenységet. És csak azok kerültek listázásra, amiről ma már tudunk … mennyi minden lehet még!

Mi is a folát?
A folát és a folsav szavakat gyakran egymás szinonímájaként használják. S bár ez általában rendben is van, fontos, hogy megértsük a kettő közötti lényeges különbségeket! A folát és a folsav is a B9-vitamin egy-egy formája, és nélkülözhetetlen az egészséghez. A folát azonban egy természetes, biológiailag aktív B9 forma, ami előfordul a mindennapi táplálékunkban is. Különösen a zöldségekben (pl. brokkoli, avokádó, okra, cékla, karfiol, zeller, spárga, kelbimbó, sárgarépa, sötét zöld levelű zöldségek) és gyümölcsökben (pl. citrusfélék) található meg. A folsav viszont a szintetikus változat, és így természetesen nem lehet egy lapon említeni a szervezet számára közvetlenül hasznosítható foláttal! Egy biztos, az egészség megőrzéséhez elengedhetetlen a B9 valamelyik formája! De az is biztos, hogy a B9 királya a természetes folát!

A FOLÁT ÉS A FOLSAV KÖZÖTTI LÉNYEGES KÜLÖNBSÉGEK

Folát:Számos gyümölcs és zöldség természetes alkotója, Nem mérgező, mivel a felesleget a szervezet erőfeszítés nélkül kiüríti
Hatékonyan átalakul egy tetrahidrofolát nevű metabolittá*, amely a szervezet számára veszélyes homociszteint hasznos metioninná alakítja.

Folsav:
A laboratóriumban szintetikusan előállított változat
. Biztosítja a B9 bevitelét a feldolgozott élelmiszereken keresztül. A toxicitás lehetséges, mivel nem ürül ki a szervezetből olyan könnyen, mint a folát. A tetrahidrofoláttá történő átalakítása sokkal nehezebb, így a kedvező hatása kevésbé hangsúlyos.

A folát 11 ismert és kevésbé ismert egészségügyi előnye
Hogy mi mindenhez kell a szervezetünknek a folát? Mindenképpen érdemes egy pillantást vetni, hogy mit tud ma erről a tudomány, még ha hosszú is a lista. Nos, a folát csökkenti a szívbetegségek kockázatát, segíti az agy egészséges működését, hangulatjavító és depresszió-megelőző hatása is van, lassítja az öregedést, elősegíti az egészséges terhességet és a magzati fejlődést, csökkenti a rák kialakulásának kockázatát, karbantartja a májat, kiemelkedően jótékony a hatása vesekárosodás esetén, segít megőrizni a csontok egészségét, erősíti az immunrendszert és fokozza a termékenységet. És csak azok lettek listázva, amiről ma már tudunk … mennyi minden lehet még! (Forrás: naturalfoodseries.com, publikálta Wise Tree Naturals, WTN)

Vissza: “Sclerosis Multiplex - MáSképp”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég