ELŐZD MEG A CSONTRITKULÁST!

Kedves SM-es sorstársaim! Az sgforum utódja itt indul újra. Két célt is szolgál: virtuális újság, amelyben az érdekes, jó és fontos tudnivalók, új eredmények jelennek meg. Nem utolsósorban azonban fórum nektek. Írjatok, kérdezzetek, beszélgessetek, mondjátok el a véleményeteket!
Totem58
Adminisztrátor
Hozzászólások: 688
Csatlakozott: 2016.09.22. 18:11
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

ELŐZD MEG A CSONTRITKULÁST!

HozzászólásSzerző: Totem58 » 2021.10.20. 09:52

NÉHÁNY TIPP A CSONTJAID EGÉSZSÉGÉRT

A csontritkulás éppen annyira a férfiak problémája is, mint a nőké. Hazánkban negyed millió nő szenved a betegségtől és nagyjából ennek a negyede a csontritkulással diagnosztizált férfiak száma. Néhány tipp, hogy hogy előzheted meg.

ÉLETMÓD: A mozgásban szegény életmód az alkohol fogyasztása, és a dohányzás mind csökkenti és nehezítik a kalcium hasznosulását a szervezetben.Elég lenne napi 10-15 perc megerőltető testmozgás a csontvesztés megállításához. Az egyszerű gyakorlatok (mint kerékpározás, és feszített tempójú gyaloglás) kombinálva a súlyzós edzéssel adja a legjobb eredményt.

ÉTKEZÉS
Mivel a sejtjeink enyhén lúgos környezetet kívánnak, a szervezetünk szabályzó rendszere mindent megtesz annak érdekében, hogy ezt biztosítsa. Amennyiben savasító hatás éri, a csontokat sem kíméli és kalciumot von ki belőlük a súlyosabb probléma kivédése érdekében.

A leghatékonyabb módszer a romboló elsavasodás megelőzésére a megfelelő étrendi összeállítás. A 60%-ban lúgosító hatású ételek fogyasztása és a savképző ételek 40% alatt tartása elegendő ehhez. A magyar étrend azonban ennek nem felel meg ma már. Alig esznek zöldséget és gyümölcsöt az emberek. MINDEN ÉTKEZÉSHEZ SZÜKSÉGES LENNE LÚGOSÍTÓ ZÖLDSÉGET FOGYASZTANI (brokkoli, spenót, spárga, retek, cukkini, karfiol…stb)

ÉTREND-KIEGÉSZÍTŐK A CSONTRITKULÁS ELLEN
Több publikáció is megjelent az elmúlt években, amiben az ásványi anyagok beépülését megakadályozó D-VITAMIN ÉS K2-VITAMIN hiányát valamint a megerőltető fizikai munka hiányát jelölték meg a csontritkulás okaként és nem az elégtelen kalciumfogyasztást. Amire mindenkinek szüksége van már 40 éves kor körül az a MAGNÉZIUM (lehetőleg CITRÁT formában), a K2-vitamin és a D-vitamin. Ez a hármas biztosítja a csontok és a fogak védelmét. (Szerző: Porubszky György, forrás: vitaminpontok.hu, kép Green Decor)

Vissza: “Sclerosis Multiplex - MáSképp”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég